Echipamente pentru producerea de traverse de cale ferată din beton armat, de la 100 de bucăți pe zi.
Căile ferate moderne folosesc traverse de cale ferată din beton. Pentru a face față cererii tot mai mari, este necesară o producție cu un grad ridicat de automatizare a echipamentelor.
Liniile de circulație moderne sunt astăzi standardul mondial când vine vorba de producția de traverse din beton precomprimat și linii fără balast în construcția de căi ferate. Bloc simplu sau bloc dublu, pretensionate sau posttensionate, de la concepte de pornire cu automatizare redusă până la cele mai mari instalații de traverse de beton din lume din Mexic, Thailanda sau Turcia - experții noștri își aduc know-how-ul, cunoștințele tehnice și experiența în orice domeniu.
Traversele din beton armat necesită mai puțină întreținere, sunt mai ecologice și sunt mult mai durabile. Avantajul lor este că oferă o stabilitate mai mare datorită greutății lor proprii mai mari.
Pentru construcția de căi de rulare continue pe șantiere noi, se alege sistemul Rheda în locul metodei tradiționale de construcție pe balast și traverse. Se compune dintr-o bază puternică, lipită hidraulic, pe care se așează o placă de beton armat. Traversele de beton sunt aliniate peste acest strat și fixate cu beton de umplutură, care este conectat la placa portantă subiacentă cu armături. Totuși, în comparație cu șinele convenționale cu balast, sistemul este foarte rezistent și are o elasticitate redusă.
Sistemul Rheda rezolvă elegant problema tipului de fixare. Se atașează rapid și ușor cu un singur diblu. Acest lucru simplifică lucrările de instalare, precum și activitățile ulterioare de întreținere și service.
Tehnologia de fixare dezvoltată în colaborare cu Vossloh elimină, de asemenea, dezavantajele șinelor solide: reduce nivelul de zgomot, absoarbe vibrațiile, preia amortizarea și, prin urmare, asigură un nivel ridicat de confort la călătorie pentru pasageri.
Designul inovator al traverselor a fost dezvoltat